Nejčastější dotazy

Co je to kandidát?
Kandidát je osoba, která hledá práci a hlásí se na volná pracovní místa. Kandidáti mohou klientovi poslat žádost o práci a klient může poslat nabídky kandidátům na stávající volná místa.

Mohu vidět profil kandidáta?
Ano, můžete vidět a procházet všechny profily kandidátů. Uvidíte osobní údaje, jako jsou kontaktní údaje, pouze o uchazečích, kteří se přihlásili na vaše volné pracovní místo nebo přijali Vámi zaslanou nabídku.

Co je to klient?
Klient je zaměstnavatel, který najímá kandidáta.

Jaké informace mohu vidět o uchazeči?
Z pohledu klienta máte přístup k určitým informacím o kandidátovi. Uvidíte osobní údaje, jako jsou kontaktní údaje, pouze o uchazečích, kteří se přihlásili na Vaše pracovní pozice nebo přijali Vámi zaslanou nabídku. a) Informace: Stránka s informacemi o uchazeči poskytuje základní profil uchazeče, jako je jeho jméno, ochota přemístit se, řidičský průkaz atd. b) Životopis: Prohlédněte si životopis uchazeče ve formátu PDF a v případě potřeby životopis uložte nebo vytiskněte. c) Soubory: Zde si můžete prohlédnout soubory nahrané uchazečem, například cestovní pas, občanský průkaz nebo certifikáty.

Znát více

If you have any other Question please Kontaktujte nás

Co je to pracovní místo?
Pracovní místo je nabídka práce vytvořená klientem / agenturou na volné pracovní místo.

Kdo může vytvořit pracovní místo?
Pracovní místo může vytvořit klient nebo agentura, klikněte na „Vytvořit pracovní místo“ a vyplňte požadované informace.

Jak je inzerce publikována?
Po vytvoření volné pozice budete přesměrováni na stránku propagačních balíčků s možností bezplatné zkušební verze. Pracovní místo můžete zveřejnit / zrušit a upravit.

Mohu pracovní pozici po zveřejnění upravit?
Ano, pracovní místo lze upravit.

Jak si mohu prohlédnout kandidáty, kteří se přihlásili na moje pracovní místa?
Na hlavním panelu se zobrazí shrnutí počtu aktivních přihlášek uchazečů. Přihlášky jsou žádosti uchazečů, které Vám byly zaslány na určitou pracovní pozici, kde žádosti schválíte nebo odmítnete. Nabízené jsou příchozí nabídky od zaměstnanců, které čekají na vaše potvrzení nebo odmítnutí. Akceptovány jsou žádosti, které jste potvrdili Vy a můžete zájemce kontaktovat přímo pro další informace o náborovém procesu. Zamítnuté jsou žádosti, které jste odmítli, a náborové řízení pro tyto případy skončilo nebo kandidát svou žádost stáhl.

Mohu být v přímém kontaktu s uchazečem?
Po přijetí žádosti nebo zaslané nabídky uchazečem uvidíte kontaktní údaje uchazeče a můžete s ním přímo kontaktovat.

Jsou moje kontaktní údaje viditelné pro kohokoli?
Vaše kontaktní údaje budou viditelné na volném místě uchazeče, pouze pokud mu k tomu dáte svolení. Kontaktní údaje vyžadují prémiový propagační balíček. Poté, co byla přihláška přijata, obdrží kandidát také kontaktní údaje klienta.

Přijal jsem žádost, co teď?
Konečné rozhodnutí najmout uchazeče na zaměstnavateli a smlouva bude podepsána přímo mezi uchazečem a zaměstnavatelem. Přijatá žádost neznamená automaticky, že si najmete tohoto kandidáta, ale jako zaměstnavatel jste si vybrali tohoto kandidáta pro další nábor. V této fázi se můžete s kandidátem navzájem a přímo kontaktovat.

Znát více

If you have any other Question please Kontaktujte nás

Co je to blog Zutzu?
Na blogu si můžete prohlédnout sbírku článků týkajících se práce, Zutzu a dalších témat.

Může kdokoliv psát blog pro Zutzu?
Pokud máte zájem napsat blog na konkrétní téma pro Zutzu, prosím, kontaktujte nás.

Znát více

If you have any other Question please Kontaktujte nás

Mohu upravit svůj profil?
Ano, svůj profil můžete kdykoliv upravit kliknutím na „Upravit profil“.

Jaké soubory mohu nahrát?
Můžete nahrát všechny potřebné soubory, jako jsou certifikáty, registrační dokumenty atd.

Mohu smazat své soubory?
Ano, v případě potřeby můžete odstranit všechny soubory.

Mohu zobrazit nahrané soubory?
Ano, nahrané soubory můžete zobrazit kliknutím na dokumenty.

Mohu dostávat oznámení od Zutzu?
Ano, můžete dostávat oznámení, ale musíte dát souhlas s přijímáním oznámení na svůj profil. Doporučujeme Vám povolit zasílání oznámení Zutzu, abyste věděli o nových akcích.

Znát více

If you have any other Question please Kontaktujte nás

Co je to Pozvat přátele / kolegy?
V sekci Pozvat přátele můžete pozvat přátele / kolegy, kteří se chtějí zaregistrovat na Zutzu, pomocí zaslání odkazu e-mailem.

Mohu poslat pozvání komukoliv z mých kontaktů?
Ano, můžete poslat odkaz na pozvánku tolik spolupracovníkům, kolik chcete.

Mohu zobrazit, kolik pozvánek jsem poslal a komu?
Ano, můžete zobrazit historii pozvání a všech odeslaných zpráv.

Znát více

If you have any other Question please Kontaktujte nás

Co je to propagační balíček?
Se společností Zutzu existují různé možnosti, jak propagovat Vaši volnou pracovní pozici v závislosti na tom, jaké funkce hledáte, a pokud najímáte lokální nebo mezinárodní uchazeče.

Co je to zkušební verze?
Zkušební verze je bezplatné volné pracovní místo, které je zveřejněno a žadatelé se mohou přihlásit. Chcete-li získat přístup ke kontaktním informacím a přijmout nebo odmítnout kandidáta, musíte učinit tak pomocí jednoho z našich propagačních balíčků. Ušetřete peníze přímým nákupem propagačního balíčku, protože cena je nižší než navýšení po zkušební reklamě.

Proč propagovat se Zutzu?
Budeme sdílet Vaši nabídku volných pracovních míst s komunitou Zutzu a Vy budete mít užitek z toho, že všechny sociální kanály Zutzu osloví přes milion uchazečů v celé Evropě. Můžete se rozhodnout propagovat svou reklamu na lokální nebo mezinárodní úrovni. Naše dostupné doplňky zahrnují specializovaný marketing napříč kanály sociálních médií a náborovou pomoc. Pokud potřebujete asistenta, naši zkušení personalisté jsou připraveni převzít náborový proces.

Jak zakoupit propagační balíčky a doplňky?
Vše, co potřebujete propagovat, je platná kreditní karta. Vyplňte prosím údaje o své kreditní kartě a v případě potřeby ji uložte pro další nákupy.

Který propagační balíček mi vyhovuje?
Můžete si vybrat mezi standardním a prémiovým balíčkem a do své reklamy přidat další funkce, které zvýší nábor. Základní a prémiové balíčky se dále dělí na lokální a zahraniční propagaci. Upozorňujeme, že místní propagační ceny závisí na lokalitě díla. Zkušební verze Pracovní Nabídka zveřejněná na Zutzu po dobu 14 dní Neomezené množství uchazečských žádostí Základní propagační balíček Pracovní Nabídka zveřejněná na Zutzu po dobu 30 dnů Neomezené množství uchazečských žádostí 10 čekajícíh nabídek, deaktivujte nabídku, pokud změníte názor a chcete ji poslat jinému kandidátovi Zobrazit kandidáta podrobnosti Potvrdit nebo odmítnout uchazeče o prémiový propagační balíček Pracovní Nabídka zveřejněná na Zutzu po dobu 45 dnů Neomezené množství uchazečských žádostí Neomezené nabídky Zobrazit podrobnosti o uchazeči Potvrdit nebo odmítnout uchazeče přihlašování Možnost viditelného detailu společnosti Prémiové viditelnost - první při vyhledávání Reklama zobrazená v seznamu návrhů Možnost ověření zaměstnavatele.

Jaký je rozdíl mezi lokální a mezinárodní reklamou?
Local ad – promote in your home country Promote your ad locally in the country where the work is located.

Mezinárodní reklama - propagace v zahraničí
Pro více pracovních reklam vyberte jeden z našich předplatných plánů s vyhrazenou podporou náboru, která je navržena tak, aby propagovala vaši příležitost a přilákala ty nejlepší kandidáty.

Mohu získat pomoc s náborem zaměstnanců?
Ano, Zutzu nabízí specializovanou náborovou pomoc, kde získáte pomoc při hledání správného kandidáta. Naši odborníci v oblasti náboru v celé Evropě jsou připraveni Vám pomoci s náborem, psaní nabídek a propagací. Balíček zahrnuje administrativní poplatky. Cena: 1-3 hodiny 50 € / h (minimálně 2 hodiny) 4-7 hodin 40 € / h Pracovní den 8 hodin: 30 € / h

Co je doplněk propagace sociálních médií?
S podporou sociálních médií budete mít přístup na fóra, kde jsou kandidáti aktivní. Doplněk zahrnuje distribuci pracovních nabídek a cílený marketing na několika kanálech v celé oblasti sociálních médií. Balíček zahrnuje administrativní poplatek a reklamu. Cena: 50 € (včetně marketingových nákladů 40 € a administrativního poplatku 10 €).

Znát více

If you have any other Question please Kontaktujte nás

Co je to pracovní místo?
Pracovní místo je reklama, na neobsazené pracovní místo, publikovaná zaměstnavatelem.

Jak mohu zobrazit pracovní místa?
Pracovní místa si můžete prohlížet přímo po přihlášení kliknutím na „Pracovní místa“. Pomocí různých možností vyhledávání můžete hledat pracovní místo, které Vám vyhovuje. Kliknutím na tlačítko „Zobrazit“ získáte úplný popis pracovní pozice.

Jak se mohu přihlásit na pracovní místo?
Jakmile najdete pracovní místo, o které se chcete ucházet, stiskněte „Přihlásit se na pracovní místo“ a přidejte popis, například krátký průvodní dopis, proč se ucházíte o toto pracovní místo. Pokud chcete navrhnout jinou výplatu, než tu, kterou v reklamě zadal zaměstnavatel, stiskněte „Chci jinou výplatu“ a přidejte informace o tom, proč chcete tuto konkrétní výplatu. Také prosím uveďte, zda jste připraveni okamžitě přijmout novou práci.

Je možné se přihlásit na více než jedno pracovní místo?
Ano, můžete se přihlásit na tolik pracovních míst, kolik chcete.

Jak si mohu prohlédnout, jací kandidáti mi zaslali žádost?
Na hlavním panelu se zobrazí shrnutí počtu aktivních přihlášek. Přihlášené jsou žádosti, které Vám byly zaslány, kde zatím zaměstnavatel nereagoval. Nabízené jsou příchozí nabídky od zaměstnavatelů, které čekají na Vaše potvrzení nebo odmítnutí. Akceptovány jsou žádosti, které potvrdil zaměstnavatel a Vy se můžete kontaktovat přímo pro další informace o náborovém procesu. Zamítnuté jsou žádosti, které zaměstnavatel odmítl, a náborové řízení pro tyto případy skončilo nebo Vy jste sám svou žádost stáhl.

Jak zjistím, zda byla moje žádost přijata nebo zamítnuta?
Chcete-li získat přístup ke všem svým přihlášeným kandidátům, přejděte na ovládací panel nebo žádosti uchazečů.

Mohu být v přímém kontaktu se zaměstnavatelem?
Pokud se zaměstnavatel rozhodl uvést kontaktní údaje, najdete tyto kontaktní údaje v dodatku.

Jsou moje kontaktní údaje viditelné pro kohokoli?
Vaše kontaktní údaje budou zaměstnavateli viditelné až po odeslání Vaší žádosti.

Moje pracovní žádost byla přijata, znamená to, že mě přijali?
Konečné rozhodnutí najmout uchazeče je u zaměstnavatele a smlouva bude podepsána přímo mezi uchazečem a zaměstnavatelem. Přijatá žádost neznamená automaticky, že jste byli najati, ale zaměstnavatel si Vás vybral pro další nábor. V této fázi se můžete se zaměstnavatelem vzájemně kontaktovat.

Mohu stáhnout žádost o práci?
Ano, můžete stáhnout již odeslanou žádost o práci. Staženou žádost nelze obnovit.

Znát více

If you have any other Question please Kontaktujte nás

Co je to žádost o práci?
Uchazeč zasílá žádost zaměstnavateli (klientovi). Zaměstnavatel může žádost přijmout nebo zamítnout. Na ovládací desce uvidíte přehled, kolik přihlášek máte aktivních. Přihlášené jsou žádosti, které byly zaslány, kde zaměstnavatel zatím nereagoval. Nabízeny jsou příchozí nabídky od zaměstnavatelů, které čekají na Vaše potvrzení nebo odmítnutí. Schválené jsou žádosti, které byly potvrzeny zaměstnavatelem a Vy budete kontaktováni přímo pro další informace o náborovém procesu. Zamítnuté jsou žádosti, které zaměstnavatel odmítl a náborové řízení v těchto případech skončilo nebo jste sami svou žádost stáhli.

Mohu svou žádost o práci po odeslání upravit?
Nyní nemůžete upravit samotnou žádost o práci, ale o platu můžete diskutovat se svým možným budoucím zaměstnavatelem kliknutím na tlačítko Spravovat.

Znát více

If you have any other Question please Kontaktujte nás

Co je to zaměstnavatel?
Zaměstnavatel je společnost nebo organizace, která zveřejňuje pracovní místa, o která se můžete ucházet. Zaměstnavatelem může být také náborová agentura, která dodává pracovníky klientům. Zutzu není zaměstnavatelem a smlouva se uzavírá pouze mezi kandidátem o práci a zaměstnavatelem.

Znát více

If you have any other Question please Kontaktujte nás

Co je to blog Zutzu?
Na blogu si můžete prohlédnout sbírku článků týkajících se práce, Zutzu a dalších témat.

Může kdokoliv psát blog pro Zutzu?
Pokud máte zájem napsat blog na konkrétní téma pro Zutzu, prosím, kontaktujte nás.

Znát více

If you have any other Question please Kontaktujte nás

Mohu upravit svůj profil?
Ano, svůj profil můžete kdykoliv upravit kliknutím na „Upravit profil“

Mohu vytvořit a upravit svůj životopis pomocí Zutzu?
Ano, svůj životopis můžete vytvořit zadáním správných informací do polí v Upravit profil.

Jaké soubory mohu nahrát?
Můžete nahrát všechny potřebné soubory, jako jsou certifikáty, licence, cestovní pas atd.

Mohu smazat své soubory?
Ano, v případě potřeby můžete odstranit všechny soubory.

Mohu zobrazit nahrané soubory?
Ano, nahrané soubory můžete zobrazit kliknutím na dokumenty.

Mohu si vytisknout svůj životopis?
Ano, můžete si svůj životopis vytisknout a stáhnout ve formátu PDF.

Mohu dostávat oznámení od Zutzu?
Ano, můžete dostávat oznámení, ale musíte dát souhlas s přijímáním oznámení na svůj profil. Doporučujeme Vám povolit zasílání oznámení Zutzu, abyste věděli o nových akcích.

Znát více

If you have any other Question please Kontaktujte nás

Co je to Pozvat přátele?
V sekci Pozvat přátele můžete pozvat přátele, kteří se chtějí zaregistrovat na Zutzu, odesláním odkazu prostřednictvím e-mailu.

Mohu poslat pozvání některému ze svých přátel?
Ano, pozvání s odkazem můžete odeslat tolik přátelům, kolik chcete.

Mohu zobrazit, kolik pozvánek jsem poslal a komu?
Ano, můžete zobrazit historii pozvání a všech odeslaných zpráv.

Znát více

If you have any other Question please Kontaktujte nás

Co je to kandidát?
Kandidát je osoba, která hledá práci a hlásí se na volná pracovní místa. Kandidáti mohou klientovi poslat žádost o práci a klient může poslat nabídky kandidátům na stávající volná místa.

Co je to klient?
Klient je zaměstnavatel, který najímá kandidáta.

Co je to pracovní místo?
Pracovní místo je reklama, na neobsazené pracovní místo, publikovaná zaměstnavatelem.

Co je to žádost o práci?
Uchazeč zasílá žádost zaměstnavateli (klientovi). Zaměstnavatel může žádost přijmout nebo zamítnout.

Mohu zobrazit kandidáty a pracovní místa bez registrace?
Můžete si prohlédnout některé podrobnosti, ale pro zobrazení profilu a přihlášení na pracovní místo se musíte zaregistrovat.

Jak se mohu přihlásit na pracovní místo nebo zveřejnit pracovní místo?
Nejprve se musíte zaregistrovat, chcete-li se přihlásit na pracovní místo nebo zveřejnit pracovní místo.

Znát více